همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

همسرم ، منم دوستت دارم

این ها یادداشت های منه . روزهای زندگی منه

روز عشق مبارک


ممنونم از تمام مهربونی هات که انقدر در برابر خواسته هام انعطاف به خرج میدی .

ممنونم از اینکه در جواب sms  ام که پرسیدم فردا چه روزیه ، زنگ و زدی و پشت تلفن نگران این بودی که چه مناسبتی رو فراموش کردی .وقتی گفتم یه اتفاق جهانیه، خندیدی و گفتی : ولنتاین رو سر تخته بشورم .باشه حالا چی باید برات بخرم ؟

ممنونم ازینکه خالصانه گفتی قول داده بودم برای عید برات طلا بخرم. اینم عیدی امسالم ، برو هرچی می خوای بخر

ممنونم ازینکه انقدر خوب جواب احساساتم رو میدی

ممنونم ازینکه به فکرمی .

ممنونم .چی باید بگم جز اینکه همسرم ، منم دوستت دارم .


مادربزرگ خدا بیامرزم روز ولنتاین فوت کرد و فرداش به خاک سپرده شد .همیشه برای من ولنتاین یادآور رفتن همیشگی چشم آبی و مو بلند مهربونم است .

خدایا خودت رحمت بیشتری بهش عنایت کن .

دلم برات تنگ شده مامان بزرگ . کاشکی بودی و میدیدی من عروس نوه عموت شدم .کاشکی بودی و خوشحال میشدی .


مادرشوهرم دیشب بدون هیچ مناسبتی یه بلوز خوشگل برام گرفت .2 هفته پیش هم یه کارت هدیه برام فرستاد و به همسری گفت : این برای عروسمه .ممنونم مامان خوب .کار منو سخت کردی .نمی دونم چجوری جبران کنم ؟

پی نوشت : دوستان عزیز بهتره بگم این داستان طلا خریدن من حرف 2 ساله . از پارسال هی پولهام رو جمع میکنم ،‌هی طلا گرون تر از قبل میشه . دوست هم ندارم طلاهای قبلی ام رو بفروشم .واسه همین امسال هم چون خیلی گرون شده فکر نکنم بخرم . دلم نمیخواد فکر کنید اهل خودنمایی و این حرفها هستم



نظرات 15 + ارسال نظر
ghazaleh چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://qazaleharosak.blogsky.com/

نه بابا اشتباه میکنید

ممنون

فهیمه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://jojofahim.blogfa.com

ای جانم
خدا عشق و محبت بینتون زیادتر کنه
چشم حسود هم دور بشه ازتون الهی
ولنتاین هم مبارک دوست جوونم

قربون فهیمه جون ِ گلم .مرسی نازنینم

بهار (فرصت دوباره آفتاب) چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ http://yegran,blogfa.com

خدا مادربزرگت رو قرین رحمت کنه.
کادوهات هم مبارک باشه
عشقتون روز افزون باد

ممنونم .خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه .کادو کجا بود .برای ولنتاین که چیزی نمی خوام .فقط اینکه نسبت به سالهای گذشته حداقل مخالفت نکرد خودش برام کلیه .طلا هم دلم میخواد ولی انقدر گرون شده فکر نکنم بخرم

شیوادالان بهشت چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

ولن تاین شما هم مبارک باشه عزیزم انشالا عشق و شادیت مستدام باشه .
آفرین به مادرشوهرت که خودشو تو دل عروسش جا کرده چون شما که محتاج کادو نیستی فقط محبتش رو رسونده به نظرم .
آفرین

آره عزیزم .بخوای از لحاظ مادی حساب کنی چیز گنده ای نیست ولی معنوی اش بزرگه

م(خط خطی) چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.khatkhati-92.blogfa.com

بسیار عالی
چه مادرشوهر خوبی
قدرشو بدون
ولنتاینت مبارک

مرسی عزیزم .چشم قدرشون می دونم .البته منم عروس خوبی ام دیگه خودشیفتگی رو میبینی

لبخند بانو چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

حدود دو ساعت پیش یه عالمه واست کامنت نوشته بودم برق رفت و همه رو پروند اینقدر عصبانی شدم که نگو
ایشالا همیشه در کنار هم اینقدر خوب و مهربانانه و عاشقانه زندگی کنید...
...
حیف از مادربزرگ ها...خدا رحمتشون کنه...مادربزرگ منم دی ماه 4 سال قبل فوت کرد...جای خالیش خیلی حس میشه هنوز...
...
بپر یه ماچ گنده از مادرشوهرت بکن تا با یه تیر سه نشون بزنی...هم محبتت تو دلش بیشتر می شه هم تلافی کادوهاش و کردی و هم نمی خواد پولی بابت تلافی کادو بدی...آسون و بی دردسر

من شرمنده ام .
خدا مادر بزرگ شما رو هم رحمت کنه . حالا که دو روز گذشته بازم بپر ماچ کنم که مسئله ای نیست .هان ؟
راست میگی راه خوب و بی هزینه ای هست

ساراسارا(جاده زندگی ما از ایران تا.. چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://jadeyezendegima.blogfa.com/

به نطر من طلا بگیری بهتره از نگه داشتن پول

پولم برسه بخرم چشم

ساناز پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام عزیزم.ولنتاینت مبارک.خوبی؟رزی جونم بابت همراهیت ممنونم ابجی جونم.
خدا مامان بزرگت رو هم رحمت کنه و دعاش پشت سرت باشه.
رزی از ما که گذشت ولی دلم به حال جونا میسوزه با این همه گرونی چیجوری میخوان ازدواج کنن.
راستی رزی بیا جواب حمید رو ببین

سلام عزیزم .
مرسی ساناز جونی .خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه .
از ازدواج و خرجش نگو که تنم می لرزه

asal پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://zendegiyeasal.blogfa.com

سلام عزیزم....
خارش بدن مخصوصا پوست حالا در هر ناحیه ای باشه می تونه به علت های زیر باشه....
اشکالات پوستی از جمله درماتیت پوستی درماتیت پوست ناشی از تماس پوست با برخی مواد پوست خشک و برخی بیماریهای پوستی و یا ناشی از بیماریهای سیستمیک بدن مثل دیابت مشکلات کبدی غلیظ بودن خون و پرکاری تیروئید و... در مواردی بدلیل آلرژی و حساسیت نیز است یعنی وقتی فرد با هوای سرد یا هوای گرم تماس پیدا می کند این حالت بوجود می آید برای درمان بهتر است لباسهای پشمی نپوشید برای استحمام از اب ولرم استفاده نمائید مدت زمان استحمام کوتاه باشد از صابونهای ملایم مثل داو استفاده کنید اگرپوستتان خشک است بعد از حمام ان را با یک نرم کننده نرم کنید ضمنا بهتر است جهت بررسی احتمال وجود علت زمینه ای توسط متخصص پوست معاینه شوید تا در صورتیکه علت خاصی برای ان وجود نداشته باشد دارو تجویز شود.
علت ایجاد خارش آزاد شدن آنتی هیستامین است

مرسی عسل جون

ساناز پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام.اره دیگه همه چی ارومه
اره واقعا نیاز داشتم حمید عشق بینمون رو یاداوری کنه.دوست داشتنش رو بهم نشون بده.
بازم ممنونم از همراهیت.

خواهش می کنم عزیز دل .وظیفه ام بود

کلاسیکـــــــ پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://classiclife12.blogfa.com

عزیزم ولنتاینت مبارکـــــــــــــ

آرزو میکنم خدا هر لحظه ی زندگیتو زیبا کنه و این لحظات رو همیشگی کنه...

وای مریم جان ممنونم ازت .خیلی دعای خوب و قشنگی کردی ، مرسی .همچنین شما گل خوب و نازنین

لبخند بانو پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

نه وایی این حرف و نزن چرا شما شرمنده باشی؟...باید اداره برق شرمنده باشه که برق و بی موقع می بره
آخه عصر هم موقع برق رفتنه؟

معلومه که موقع برق رفتن نیست .

neo پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com/

کی دیگ جرات داره کادو طلا بده....هی بابا گذشت اون زمون.
خیلی عالیه.من ک انقدر صغیر بازی درآوردم تا واسم یه خرس کوچولویه بامزه ک عینه خرس مستر بین هست رو خرید.
عالیه.......خوشحالم عزیزم ایشالا ک همیشه از زندگیت راضی باشی.
خعلی مهمه آدم مادر شوهرش خوب باشه......منم کمی تا قسمتی شانس آوردم نه خواهر شوهر دارم نه مادر شوهرم زیاد کلیده.
خدا بیامرزتش.

خرسی شما مبارک .ایشالا همیشه شاد باشین .
نئو جان واسه روز ولنتاین که کادو نگرفتم .چون اعتقاد خودم این بود که روز جشن ما ایرانی ها نیست . فقط اینکه یه تبریک بهم بگه برام بس بود .
خدارو شکر .مادر شوهر آدم خوب باشه ،‌ نعمته .
ممنونم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

زیتون شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

توکل برخداکن پول برایت می رسوند طلابخری
درودبرمامان همسرت

انشاءالله .ممنون
درود بر همه مادران خوب که یا مادرزن هستند یا مادرشوهر

فنچ بانو شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

خدا مادربزرگتو رحمت کنه. براشون فاتحه خوندم...
عشقتون مستدام عزیزم. خدا برای هم حفظتون کنه
طلا خریدن یه جور سرمایه گذاریه. سعی کن بخری حتما...

خودم هم فکر کنم با همین پولی که دارم یه تیکه طلا هم بگیرم بهتره تا خود پول رو نگه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد